Molykote® Longterm 2 Plus Extreme Pressure Bearing Grease

Długoterminowy smar litowy z dodatkami EP I MoS2 oraz środkami polepszającymi przyczepność i antykorozyjnymi do smarowania aplikacji typu metal/metal do średnio szybkich ruchów, zwłaszcza przy dużych obciążeniach udarowych i wibracjach. Produkt charakteryzuje się wysoką siłą wiązania oraz ponadprzeciętnym stopniem ochrony przed korozją, wydajnością na mokrej nawierzchni, odpornością na wymywanie wodą, wysoką nośnością i dobrą pracą w warunkach silnego zapylenia oraz zapobiega zjawisku ruchu stick-slip. Szeroko stosowany do łożysk kulkowych sprzęgieł w wysoko obciążonych pojazdach mechanicznych, ciągnikach, dźwigach, maszynach do robót ziemnych, napędach pasów transmisyjnych, wózkach widłowych, maszynach przemysłowych w tym maszynach do obróbki drewna, sprzęcie metalurgicznym, wentylatorach przemysłowych. Ponadto wszędzie tam gdzie istnieje ryzyko wystąpienia korozji ciernej lub tworzenie sią rowków (efekt Brinella - czyli odciśnięcie się kulek w bieżni łożyska na skutek długotrwałego nacisku spoczynkowego) lub praca odbywa się w warunkach dużej wilgotności i drganiach. Ponadto ze względu na to, że smar posiada dużą siłę przylegania do powierzchni można stosować go elementów które podlegają dużej sile odśrodkowej. Nakładanie smaru DC Longterm 2+ jest typowe dla smarów o konsystencji NLGI 2. Wyczyść punkty smarne mechanicznie lub chemicznie. Smarować za pomocą pędzla, szpachelki, pistoletu lub automatycznego urządzenie smarującego. Odpowiedni dla systemu centralnego smarowania. Nie należy mieszać produktu z innymi smarami.

 

Podstawowe dane Molykote Longterm 2 Plus

Norma

Treść

Jednostka

Wynik

 ASTM 0176

Kolor

 

czarny

 

Olej bazowy –mineralny, zasada litowa, stałe środki smarne, dodatki EP, środki antykorozyjne, podwyższające adhezje, dwusiarczek molibdenu

 

Temperatura pracy w ° C

-25do +110/130 ° C

DIN 51 818

Klasa konsystencji NLGI

 

2

ISO 2137

Penetracja

mm/10

265-295

ISO 2811

Gęstość w temperaturze 20 ° C

g / ml

0,9

DIN 51 562

Lepkość oleju bazowego w 40 ° C

mm ² / s

265

 DIN 51 808

Odporność na utlenianie , spadek ciśnienia 100h 99°C

Kpa

bar

30

0,3

ISO 2176

Temperatura kroplenia

° C

> = 175

ASTM- D-1478/80 Testy na moment w temperaturze -20 ° C

 

Moment inicjujący zerwanie

Nm

420x10-3

 

Moment po 20 minut czasu pracy

Nm

35x10-3

DIN 51 350 pt.4

Four-ball tester (VKA obciążenie zespawania

N

3800

DIN 51 350 pt.5

Four-ball tester (Wżery zużyciowe pod obciążeniem 800N

mm

1,0

 

Almen-Wieland maszyna OK obciążenie

N

20 000

 

Almen-Wieland maszyna Siła tarcia przy obciążeniu OK.

N

3200

DIN 51821-02-A

Żywotność -FAG tester elementem toczenia łożysk, FE 9, 4500/6000-130, F ‡

godz.

100

 

Współczynnik prędkości

mm / min

250.000

DIN 51 808

Odporność na utlenianie, spadek ciśnienia 100h 99°C

Bar

kPa

0,3

30

 DIN 51 802

Ochrona przed korozją Metoda SKF-Emcor

 

0-1

DIN 51 817

Wydzielanie oleju, 7 dni, 40 ° C

%

1,7

 DIN 51562

     

ASTM D 1264

Ubytek po przemyciu wodą w temperaturze- 38 ° C

                                     w temperaturze- 80 ° C

%

%

0,5

5

ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów koszyk
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna
DIN: Deutsche Industrie Norm

Opakowanie: Kartridż: 400g; puszka: 1kg; pojemnik: 5kg, 25kg, 50kg; beczka: 180kg
Trwałość i magazynowanie: Przy przechowywaniu produktu w zamkniętych oryginalnie opakowaniach i chłodnym miejscu (poniżej 20 °C) okres trwałości wynosi 60 miesięcy od daty produkcji.
Ograniczenia; produkt nie jest polecany ani przedstawiony jako zalecany dla zastosowań medycznych lub farmaceutycznych, smar do wentylatorów.
Tagi: smar do łożyska tocznego, smar do wpustów, smar do gwintu, smar do przepustów, smar do rolki prowadzącej, smar do prowadnic ślizgowych, smar do koła samochodu cięzarowego, smar antykorozyjny, smar do sprzęgła, smar metal – metal, smar do elektrowni wiatrowej, smar do młotów pneumatycznych, smar do wózków widłowych, smar do przegubu homokinetycznego.
Produkty o podobnych zastosowaniach lub składzie : BP Energrease L21-M, MOLYTEX EP-2, FE02597, MOBILGREASE SPECIAL, GADUS S2 V220AD, MOLY FORT MP GREASE, CEPSA Arga Autograsa Especial, Renolit MO2, Molylex MP.

Our website is protected by DMC Firewall!