Molykote® L-1122 Synthetic Gear Oil - ISO 220
Syntetyczny (PAO) olej przekładniowy o kolorze przeźroczystym zawierający inhibitory korozji i utleniania. Klasa lepkości ISO VG 220. Molykote L-1122 stosowany jest we wszystkich przemysłach do smarowania wszystkich typów zamkniętych przekładni przemysłowych: obiegowych zębatych, prostych, śrubowych, skośnych i stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych w systemach obiegowych. Ponadto z powodzeniem produkt stosowany do smarowania przekładni z brązu oraz otwartych łańcuchów i przekładni, przesuwanych prowadnic, rolek w układach dynamicznych. W porównaniu do konwencjonalnych olejów, jak również są bardziej odporne na utlenianie i stabilności pracy przy wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Olej przekładniowy syntetyczny o wysokich właściwościach antykorozyjnych DC L1122 stosowany jest do smarowania łańcuchów w przemyśle spożywczym ze względu na posiadanie atestu spożywczego NSF H-1.jest wtedy jednak produktem oznaczonym jako Molykote L-1122 FG. Praktyczne wyniki ze stosowania produktu potwierdza, że jego podstawowe funkcje tj; smarowanie, chłodzenie, utrzymanie w czystości oraz likwidacja drgań, hałasu i ochrona przed starzeniem materiałów jest i korozją są spełnione z w wyjątkowo dobrym rezultatem. Zwiększone odstępy między wymianami oleju oraz brak zagrożenia zatkania filtra to jedna z największych zalet oleju L-1122. Oleje syntetyczne sprawdzają się doskonale w turbinach wiatrowych.
Podstawowe dane produktu Molykote L-1122
Norma |
Treść |
Jednostka |
wynik |
CTM 0176 |
Kolor |
transparentny |
|
|
Olej bazowy |
Syntetyczny(polyalphaolefine) |
|
|
Temperatura pracy |
° C |
-35 do 140 |
ASTM D2270 |
Indeks Lepkość oleju bazowego |
mm ² / s |
127 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C |
mm ² / s |
217 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 100 ° C |
mm ² / s |
24 |
ASTM D-2422 |
Klasa lepkości na ISO |
VG |
220 |
SAE J306 |
Klasa na SAE |
|
90 |
|
Klasa wg AGMA |
|
5 |
DIN ISO 3016 |
Temperatura krzepnięcia |
° C |
-39 |
DIN 51 757 |
Gęstość w 15 ° C |
g/ml |
0,85 |
DIN 51 757 |
Gęstość w 20 ° C |
g/ml |
0,85 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu |
° C |
260 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu |
° C |
288 |
|
Stabilność termiczna |
Pozytywny wynik testu |
|
ASTM D 2896 |
Liczba kwasowa |
mg KOH na 1 g |
0,89 |
ASTM D 1401 |
Oddzielanie od wody (deemulgacja),, - |
ml / ml / ml (min) |
40/40/0 (1) |
ASTM D665, B |
Stopień korozji na płytce miedzianej |
|
1a |
|
Zdolność do zapobiegania korozji |
test został zakończony pomyślnie |
|
ISO 6247 |
Skłonność do pienienia |
|
<25 |
ASTM D5182 |
zacieranie ładowność olejów (FZG A / 8,3 / 90 ) |
|
12 + |
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu ;18,9 litrów, 208 litrów
Tagi; smarowanie przekładni, olej do przekładni, smarowanie przenośnika, syntetyczny olej do przekładni, olej przekładniowy syntetyczny, olej przekładniowy PAO .
Produkty o podobnych właściwościach; ALPHASYN T 220, Omala RL 220, T-FGO 220 SP, RENOLIN Unisyn CLP 220, EP Lubricant SY 220, SHC 630, Molyduval Syntholube A 220 LM.