MOLYKOTE® L-2122FG SYNTHETIC GEAR OIL - ISO 220

Syntetyczny (PAO) bezołowiowy nie zawierający metali ciężkich olej przekładniowy o kolorze bursztynowymnsflogo-publichealth fizjologicznie bezpieczny dla organizmu ludzkiego (nietoksyczny, bezwonny, bez smaku) zawierający inhibitory korozji i utleniania, dodatki EP posiadający atest spożywczy NSF H-1. Klasa lepkości ISO VG 220. Molykote L-2122FG stosowany jest w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym do smarowania wszystkich typów zamkniętych przekładni przemysłowych: obiegowych zębatych, prostych, śrubowych, skośnych i stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych w systemach obiegowych przekładni przemysłowych, które wymagają olejów, mogących wytrzymać ekstremalne ciśnienia. Charakteryzuje go doskonała ochrona przed mikro wżerami. Ponadto z powodzeniem produkt stosowany do smarowania otwartych łańcuchów i przekładni, przesuwanych prowadnic, rolek w układach dynamicznych. Formuła oleju jest dobrana w taki sposób, aby nie tylko spełniać, a nawet przekroczyć, wymagania dla urządzeń przemysłowych, takich jak przekładnie w tym również  przekładnie planetarne. Zaprojektowany z myślą o trudnych warunkach, w których występuje ryzyko korozji otworkowej. W porównaniu do konwencjonalnych olejów, jak również są bardziej odporne na utlenianie i stabilności pracy przy wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Olej przekładniowy syntetyczny o wysokich właściwościach antykorozyjnych DC L2122 stosowany jest do smarowania łańcuchów w przemyśle spożywczym ze względu na  posiadanie atestu spożywczego NSF H-1. Podstawowe zadania stawiane przed olejem tj; smarowanie, chłodzenie ,utrzymanie w czystości oraz likwidacja drgań , hałasu i ochrona przed starzeniem materiałów jest i korozją są spełnione z wyjątkowo dobrym rezultatem. Zwiększone odstępy między wymianami oleju oraz brak zagrożenia zatkania filtra to jedna z największych zalet oleju L-2122. Oleje syntetyczne sprawdzają się doskonale w turbinach wiatrowych. Produkt jest kompatybilny z olejami mineralnymi.

Podstawowe dane produktu Molykote L-2122FG

Norma

Treść

Jednostka

wynik

CTM 0176

Kolor

Bursztynowy (amber)

 

Olej bazowy

Syntetyczny(polyalphaolefine)

 

Temperatura pracy

° C

-40 do 238

ASTM D2270

Indeks Lepkość oleju bazowego

mm ² / s

136

DIN 51 562

Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C

mm ² / s

224

DIN 51 562

Lepkość oleju bazowego w temperaturze 100 ° C

mm ² / s

24,4

ASTM D-2422

Klasa lepkości na ISO

VG

220

DIN ISO 3016

Temperatura krzepnięcia

° C

-40

DIN 51 757

Gęstość w 15 ° C

g/ml

0,851

DIN 51 757

Gęstość w 20 ° C

g/ml

0,85

 

Udział   wody w oleju

%

<0,05

DIN ISO 2592

Temperatura zapłonu

° C

307

DIN ISO 2592

Temperatura zapłonu(tygiel zamknięty)

° C

279,4

 

Stabilność termiczna

Pozytywny wynik testu

ASTM D 2896

Liczba kwasowa

mg KOH na 1 g

0,55

ASTM D 1401

Oddzielanie od wody (deemulgacja),, -

ml / ml / ml (min)

40/40/0 (10)

ASTM D130

Stopień korozji na płytce miedzianej

 

1a

ASTM D665, B

Zdolność do zapobiegania korozji

test został zakończony pomyślnie

ISO 6247

Skłonność do pienienia

 

<25

ASTM D5182

zacieranie ładowność olejów (FZG A / 8,3 / 90 )

 

12 +

ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu ;18,9 litrów,
Normy i atesty; Tolerancja Food: Kategoria Kod NSF (H1 - materiały z przypadkowego kontaktu z żywnością; H2 - materiał nie jest w kontakcie z żywnością) - H1 ,Tolerancja Food: zgodność z FDA 21 CFR (dla materiałów o incydentalnego kontaktu z żywnością) - FDA 21 CFR 178.3570, Molykote L-2122 spełnia normę AGMA 9005-E02, oraz  normy DIN 51 517 część 3, US Steel 224, Flender, Cincinnati Machine David Brown SL.53.101.
Tagi; smarowanie przekładni, olej do przekładni, olej z atestem do przekładni, smarowanie przenośnika, syntetyczny olej do przekładni, olej przekładniowy syntetyczny, olej przekładniowy PAO z atestem spożywczym, olej przekładniowy z atestem. olej do przekładni z atestem, olej do przekładni ślimakowej.
Produkty o podobnych właściwościach; Tegra Synthetic, Isolube EP, Berusynth EP, SE2 Lubricant, Enersyn HTX, Optigear Synthetic, Syncon EP, Renolin Unisyn CLP, EP Lubricant SY, SGL-800 series 32, Synax EP, EG Klubersynth 4, Mobilgear SHC, OMV gear SHG, EP Syntetic  ULTIMA, Syncon EP, Getriebeoel PAO CLP, Omala HD, Syngear SH, Duragear, EPONA SA 220, Omala  HD 220,Omala S4 Wheel 220, T-1220 GEAR OIL, ALPHASYN T 220, PINNACLE EP 220,

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd