MOLYKOTE® L-1115FG SYNTHETIC GEAR OIL - ISO 150
Syntetyczny (PAO) olej przekładniowy o kolorze przeźroczystym fizjologicznie bezpieczny dla organizmu ludzkiego (nietoksyczny, bezwonny, bez smaku) zawierający inhibitory korozji i utleniania posiadający atest spożywczy NSF H-1. Klasa lepkości ISO VG 150. Molykote L-1115FG stosowany jest w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym do smarowania wszystkich typów zamkniętych przekładni przemysłowych: obiegowych zębatych, prostych, śrubowych, skośnych i stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych w systemach obiegowych. Ponadto z powodzeniem produkt stosowany do smarowania przekładni z brązu oraz otwartych łańcuchów i przekładni, przesuwanych prowadnic, rolek w układach dynamicznych. W porównaniu do konwencjonalnych olejów, jest bardziej odporny na utlenianie i stabilności pracy przy wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Olej przekładniowy syntetyczny o wysokich właściwościach antykorozyjnych DC L1115 stosowany jest do smarowania łańcuchów w przemyśle spożywczym ze względu na posiadanie atestu spożywczego NSF H-1. Praktyczne wyniki ze stosowania produktu potwierdza, że jego podstawowe funkcje tj; smarowanie, chłodzenie ,utrzymanie w czystości oraz likwidacja drgań, hałasu i ochrona przed starzeniem materiałów i korozją są spełnione z wyjątkowo dobrym rezultatem. Zwiększone odstępy między wymianami oleju oraz brak zagrożenia zatkania filtra to jedna z największych zalet oleju L-1115. Oleje syntetyczne sprawdzają się doskonale w turbinach wiatrowych.
Podstawowe dane produktu Molykote L-1115FG
Norma |
Treść |
Jednostka |
wynik |
CTM 0176 |
Kolor |
transparentny |
|
|
Olej bazowy |
Syntetyczny(polyalphaolefine) |
|
|
Temperatura pracy |
° C |
-35 do 140 |
ASTM D2270 |
Indeks Lepkość oleju bazowego |
mm ² / s |
129 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C |
mm ² / s |
149 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 100 ° C |
mm ² / s |
17,4 |
ASTM D-2422 |
Klasa lepkości na ISO |
VG |
150 |
SAE J306 |
Klasa na SAE |
|
80-90 |
|
Klasa wg AGMA |
|
4 |
DIN ISO 3016 |
Temperatura krzepnięcia |
° C |
-48 |
DIN 51 757 |
Gęstość w 15 ° C |
g/ml |
0,85 |
DIN 51 757 |
Gęstość w 20 ° C |
g/ml |
0,85 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu |
° C |
266 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu |
° C |
293 |
|
Stabilność termiczna |
Pozytywny wynik testu |
|
ASTM D 2896 |
Liczba kwasowa |
mg KOH na 1 g |
0,94 |
ASTM D 1401 |
Oddzielanie od wody (deemulgacja),, - |
ml / ml / ml (min) |
40/40/0 (1) |
ASTM D665, B |
Stopień korozji na płytce miedzianej |
|
1a |
ISO 6247 |
Skłonność do pienienia |
|
<25 |
ASTM D5182 |
zacieranie ładowność olejów (FZG A / 8,3 / 90 ) |
|
12 + |
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu ;18,9 litrów, 208 litrów
Normy i atesty;Tolerancja Food: Kategoria Kod NSF (H1 - materiały z przypadkowego kontaktu z żywnością; H2 - materiał nie jest w kontakcie z żywnością) - H1 ,Tolerancja Food: zgodność z FDA 21 CFR (dla materiałów o incydentalnego kontaktu z żywnością) - FDA 21 CFR 178.3570
Tagi; smarowanie przekładni, olej do przekłedni, olej z atestem do przekładni, smarowanie przenośnika, syntetyczny olej do przekładni, olej przekładniowy syntetyczny, olej przekładniowy PAO atest spożywczy.
Produkty o podobnych właściwościach; Anderol 6150, Ultrasynt Atox 150, CORVUS FG 460, Klüberoil_4_UH1, Omala HD 150, T-1150 Gear OIL,Alphasyn T 150, Renolin Unisyn CLP, SYNTHETIC ULTIMA EP 150, EP Lubricant SY 150, Mobil SHC 629, PINNACLE EP 150, Optileb GT 320, Optigear Synthetic RO 150, CARTER SH, Atoil Synth PAO, Optigear RMO, Addinol Gear Oil CKT.