MOLYKOTE® L-2146 SYNTHETIC GEAR OIL
W pełni syntetyczny, nie zawierający metali ciężkich olej przekładniowy stosowany do smarowania wszystkich typów przekładni przemysłowych, zamkniętych, łożysk tocznych i ślizgowych, napędów łańcuchowych przy wysokich wymaganiach w zakresie obciążenia i ekstremalnych warunkach pracy. Klasa lepkości ISO VG 460. Molykote L-2146 stosowany jest w przemyśle metalowym, chemicznym i ciężkim do smarowania wszystkich typów zamkniętych przekładni przemysłowych: obiegowych zębatych, prostych, śrubowych, skośnych i stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych w systemach obiegowych przekładni przemysłowych, które wymagają olejów mogących wytrzymać ekstremalne ciśnienia. Produkt cechuje się doskonałą ochroną przed mikrowżerami. Ponadto z powodzeniem stosowany do smarowania otwartych łańcuchów i przekładni, przesuwanych prowadnic, rolek w układach dynamicznych. Formuła oleju jest dobrana w taki sposób, aby nie tylko spełniać, a nawet przekroczyć, wymagania dla urządzeń przemysłowych, takich jak przekładnie w tym również przekładnie planetarne. Zaprojektowany z myślą o trudnych warunkach, w których występuje ryzyko korozji. W porównaniu do konwencjonalnych olejów, produkt jest bardziej odporny na utlenianie i gwarantuje stabilność pracy przy wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Olej przekładniowy syntetyczny o wysokich właściwościach antykorozyjnych DC L2146 stosowany jest również do smarowania łańcuchów przesuwnych. Podstawowe zadania stawiane przed olejem tj; smarowanie, chłodzenie, utrzymanie w czystości oraz likwidacja drgań, hałasu i ochrona przed starzeniem materiałów i korozją są spełnione z wyjątkowo dobrym rezultatem. Zwiększone odstępy między wymianami oleju oraz brak zagrożenia zatkania filtra to jedna z największych zalet oleju L-2146. Produkt jest kompatybilny z olejami mineralnymi.
Podstawowe dane produktu Molykote L-2146
Norma |
Treść |
Jednostka |
wynik |
CTM 0176 |
Kolor |
Bursztynowy (amber) |
|
|
Olej bazowy |
Syntetyczny(polyalphaolefine) |
|
ASTM D2270 |
Indeks Lepkość oleju bazowego |
mm ² / s |
122 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 40 ° C |
mm ² / s |
467 |
DIN 51 562 |
Lepkość oleju bazowego w temperaturze 100 ° C |
mm ² / s |
38,8 |
ASTM D-2422 |
Klasa lepkości na ISO |
VG |
460 |
DIN ISO 3016 |
Temperatura krzepnięcia |
° C |
-35 |
DIN 51 757 |
Gęstość w 15 ° C |
g/ml |
0,859 |
|
Udział wody w oleju |
% |
<0,05 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu |
° C |
232 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura zapłonu(tygiel zamknięty) |
° C |
285 |
|
Stabilność termiczna |
Pozytywny wynik testu |
|
ASTM D 2896 |
Liczba kwasowa |
mg KOH na 1 g |
0,55 |
ASTM D 1401 |
Oddzielanie od wody (deemulgacja),, - |
ml / ml / ml (min) |
40/40/0 (10) |
ASTM D130 |
Stopień korozji na płytce miedzianej |
|
1a |
ASTM D665, B |
Zdolność do zapobiegania korozji |
test został zakończony pomyślnie |
|
ISO 6247 |
Skłonność do pienienia |
|
<25 |
ASTM D5182 |
zacieranie ładowność olejów (FZG A / 8,3 / 90 ) |
|
12 + |
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu ;18,9 litrów, 208 litrów
Normy i atesty;, Zgodność AGMA 9005-E02, z normą DIN 51517 część 3, US Steel 224, Flender Cincinnati Maszyn, David Brown SL.53.101
Tagi; smarowanie przekładni, olej do przekładni, smarowanie przenośnika, syntetyczny olej do przekładni, olej przekładniowy syntetyczny, olej przekładniowy PAO, olej przekładniowy. olej do przekładni, olej do przekładni ślimakowej, olej do przekładni planetarnej.
Produkty o podobnych właściwościach; Degol PAS, SE2 Lubricant, Syn-Tech PAO, Syn-Tech PAO, Tegra Synthetic, Syncon EP, Syngear EP, Renolin Unisyn CLP, Syn Gear Oil, EG Klubersynth 4, Monolec, Metatron 691, Mobilgear SHC, Omala HD 460,HYPERIA S 460,
Omala S4 Wheel 460, T-1460 GEAR OIL, PINNACLE EP 460, RENOLIN Unisyn CLP 460, SYNTHETIC ULTIMA EP 460, Anderol 4460, Transmil SYNTHETIC 460, EP SY 460, SHC 634,Mobilgear SHC 460, Kluber Kluberoil 4 UH1-460 N.