Molykote® L - 2110 Synthetic Gear Oil - ISO VG 100

Syntetyczny (PAO) olej przekładniowy bez ołowiu, zapobiegający wżerom i korozji do smarowanie łożysk tocznych, łożysk ślizgowych, prowadnic, łożysk liniowych i zębów przekładni.

W szeroko pojętym przemyśle do smarowania przekładni w tym przekładni z łożyskami tocznymi i ślizgowymi oraz z kołami zębatymi używa się specjalistycznych smarów przekładniowych. Warunki pracy skrzyni biegów o różnych typach różnią się istotnie, podczas gdy procesy zachodzące podczas tarcia w przekładniach przemysłowych na ogół różnią się od procesów występujących w podobnych mechanizmach nieobjętych elementem przekładni. Dlatego też smarowanie przekładni wymaga zastosowania szerokiego zakresu środków smarujących w stosowanych olejach przekładniowych.

Oleje przekładniowe oparte o syntetyczne (PAO), oleje bazowe wzbogacone kompleksowymi dodatkami przeciwdziałającymi korozji, utlenianiu, i nie zawierające ołowiu oraz i jego związków, skutecznie chronią przekładnie przed zwiększonym zużyciem, powierzchni roboczych i zapobiegają korozji wżerowej. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami produkt dow Corning Molykote L-2110 zapewnia większą odporność na utlenianie i stabilną pracę przy wysokich temperaturach i pod dużych obciążeniach. Przemysłowe przekładnie wymagających olejów, które mogą wytrzymać ekstremalne ciśnienia. Formuła DC L-2110 jest dobrana w taki sposób, aby nie tylko sprostać, a nawet przekroczyć, wymogi dla urządzeń przemysłowych, takich jak przekładnie śrubowe, walcowe, stożkowe i planetarne oraz napędy łańcuchowe.

Olej L2110 przeznaczony jest dla wymagających środowisk, w których istnieje ryzyko mikropittingu (doły utworzone przez mikropitting są głębokie na około 10-20 um w głąb metalu często ma matowy lub szary wygląd).Podstawowe zalety tego oleju to bezołowiowość, wysoka wydajność w środowiskach wilgotnych, długa żywotność, odporność na niską i wysoką temperaturę a przede wszystkim wysoka odporność na korozję, które znacznie zwiększają maksymalne okresy między wymianami oleju i utrzymują zasadnicze parametry oleju przez długi okres użytkowania w niezmienionym stanie.

Maksymalizacji okresy między wymianami oleju i utrzymywać określone parametry lepkości w szerokim zakresie temperatur. Klasa lepkości ISO VG 100.

Podstawowe dane produktu Molykote l-2110

Norma Treść Jednostka wynik
CTM 0176 Kolor bursztynowy
Skład: Olej bazowy- polyalphaolefine, dodatki -inhibitory korozji i utleniania
Temperatura pracy ° C -50 do +230
- Zawartość wody % <0,05
ASTM D445 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 40 ° C. mm2 / c 107
ASTM D445 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 100 ° C. mm2 / c 13.7
DIN 51 562
ASTM D1298 Gęstość w temperaturze 15 ° C g/cm3 0.84
ASTM D2270 Wskaźnik lepkości oleju bazowego - 130
ISO 6247 Skłonność do pienienia <25
ASTM D97 Temperatura krzepnięcia ° C. <-50
ASTM D 92 Temperatura zapłonu ° C 238
ASTM D-2422 Klasa lepkości na ISO VG 100
ASTM D445 Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 100 ° C. mm2 / c 13.7
ASTM D2270 Wskaźnik lepkości oleju bazowego - 130
Stabilność termiczna Test nie powiedzie się
ASTM D 2896 Liczba kwasowa mg KOH na 1 g 0.55
ASTM D1401 Deemulgacja ml / ml / ml (min) 40/40/0 (10)
ASTM D665, B Zdolność do zapobiegania korozji test został zakończony pomyślnie
ASTM D665, B Stopień korozji na płytce miedzianej - 1a 1a
DIN 51 354-2 Liczba cykli zwiększania obciążenia aż teaser (test FZG A / 8,3 / 90) - > 12

ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm

 

Opakowania: 18,9 l, 208 l.

Normy i atesty: AGMA 9005-E02, DIN 51 517 część 3, US Steel 224, Flender, Cincinnati Machine, David Brown SL.53.101, AGMA 9005 - E02. , NSF H-2

Tagi: olej syntetyczny przekładniowy, olej zapobiegający wżerom, olej bezołowiowy, olej przekładniowy ISO VG 100.

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!