Molykote® L - 2110 Synthetic Gear Oil - ISO VG 100
Syntetyczny (PAO) olej przekładniowy bez ołowiu, zapobiegający wżerom i korozji do smarowanie łożysk tocznych, łożysk ślizgowych, prowadnic, łożysk liniowych i zębów przekładni.
W szeroko pojętym przemyśle do smarowania przekładni w tym przekładni z łożyskami tocznymi i ślizgowymi oraz z kołami zębatymi używa się specjalistycznych smarów przekładniowych. Warunki pracy skrzyni biegów o różnych typach różnią się istotnie, podczas gdy procesy zachodzące podczas tarcia w przekładniach przemysłowych na ogół różnią się od procesów występujących w podobnych mechanizmach nieobjętych elementem przekładni. Dlatego też smarowanie przekładni wymaga zastosowania szerokiego zakresu środków smarujących w stosowanych olejach przekładniowych.
Oleje przekładniowe oparte o syntetyczne (PAO), oleje bazowe wzbogacone kompleksowymi dodatkami przeciwdziałającymi korozji, utlenianiu, i nie zawierające ołowiu oraz i jego związków, skutecznie chronią przekładnie przed zwiększonym zużyciem, powierzchni roboczych i zapobiegają korozji wżerowej. W porównaniu z konwencjonalnymi olejami produkt dow Corning Molykote L-2110 zapewnia większą odporność na utlenianie i stabilną pracę przy wysokich temperaturach i pod dużych obciążeniach. Przemysłowe przekładnie wymagających olejów, które mogą wytrzymać ekstremalne ciśnienia. Formuła DC L-2110 jest dobrana w taki sposób, aby nie tylko sprostać, a nawet przekroczyć, wymogi dla urządzeń przemysłowych, takich jak przekładnie śrubowe, walcowe, stożkowe i planetarne oraz napędy łańcuchowe.
Olej L2110 przeznaczony jest dla wymagających środowisk, w których istnieje ryzyko mikropittingu (doły utworzone przez mikropitting są głębokie na około 10-20 um w głąb metalu często ma matowy lub szary wygląd).Podstawowe zalety tego oleju to bezołowiowość, wysoka wydajność w środowiskach wilgotnych, długa żywotność, odporność na niską i wysoką temperaturę a przede wszystkim wysoka odporność na korozję, które znacznie zwiększają maksymalne okresy między wymianami oleju i utrzymują zasadnicze parametry oleju przez długi okres użytkowania w niezmienionym stanie.
Maksymalizacji okresy między wymianami oleju i utrzymywać określone parametry lepkości w szerokim zakresie temperatur. Klasa lepkości ISO VG 100.
Podstawowe dane produktu Molykote l-2110
Norma | Treść | Jednostka | wynik |
CTM 0176 | Kolor | bursztynowy | |
Skład: Olej bazowy- polyalphaolefine, dodatki -inhibitory korozji i utleniania | |||
Temperatura pracy | ° C | -50 do +230 | |
- | Zawartość wody | % | <0,05 |
ASTM D445 | Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 40 ° C. | mm2 / c | 107 |
ASTM D445 | Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 100 ° C. | mm2 / c | 13.7 |
DIN 51 562 | |||
ASTM D1298 | Gęstość w temperaturze 15 ° C | g/cm3 | 0.84 |
ASTM D2270 | Wskaźnik lepkości oleju bazowego | - | 130 |
ISO 6247 | Skłonność do pienienia | <25 | |
ASTM D97 | Temperatura krzepnięcia | ° C. | <-50 |
ASTM D 92 | Temperatura zapłonu | ° C | 238 |
ASTM D-2422 | Klasa lepkości na ISO | VG | 100 |
ASTM D445 | Lepkość kinematyczna oleju bazowego w 100 ° C. | mm2 / c | 13.7 |
ASTM D2270 | Wskaźnik lepkości oleju bazowego | - | 130 |
Stabilność termiczna | Test nie powiedzie się | ||
ASTM D 2896 | Liczba kwasowa | mg KOH na 1 g | 0.55 |
ASTM D1401 | Deemulgacja | ml / ml / ml (min) | 40/40/0 (10) |
ASTM D665, B | Zdolność do zapobiegania korozji | test został zakończony pomyślnie | |
ASTM D665, B | Stopień korozji na płytce miedzianej - 1a | 1a | |
DIN 51 354-2 | Liczba cykli zwiększania obciążenia aż teaser (test FZG A / 8,3 / 90) | - | > 12 |
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowania: 18,9 l, 208 l.
Normy i atesty: AGMA 9005-E02, DIN 51 517 część 3, US Steel 224, Flender, Cincinnati Machine, David Brown SL.53.101, AGMA 9005 - E02. , NSF H-2
Tagi: olej syntetyczny przekładniowy, olej zapobiegający wżerom, olej bezołowiowy, olej przekładniowy ISO VG 100.