Molykote® L - 2168 Synthetic Gear Oil ISO VG 680
W pełni syntetyczny (olej bazowy polialfaolein PAO), nie zawierający metali ciężkich olej przekładniowy stosowany do smarowania wszystkich typów przekładni przemysłowych zamkniętych, łożysk tocznych i ślizgowych, napędów łańcuchowych, prowadnic kulkowych i ślizgowych przy wysokich wymaganiach w zakresie obciążenia i ekstremalnych warunkach pracy zapobiegający wżerom i korozji. Klasa lepkości oleju ISO VG 680.
Molykote L-2168 stosowany jest w przemyśle metalowym, chemicznym i ciężkim do smarowania wszystkich typów zamkniętych przekładni przemysłowych: obiegowych zębatych, prostych, śrubowych, skośnych i stożkowych i planetarnych oraz łożysk tocznych i ślizgowych w systemach obiegowych przekładni przemysłowych, gdzie istnieje potrzeba zabezpieczenia ich przed ekstremalnym ciśnieniem.
Produkt DC L2168 cechuje się doskonałą ochroną przed mikro wżerami, korozją, a przede wszystkim skutecznie eliminuje zjawisko mikro pittingu polegają na powstawaniu głębokich nawet do 10-20 um w głąb metalu wgłębień o charakterze dołów często mających matowy lub szary wygląd. Warto zaznaczyć bardzo skuteczne smarowanie oleju w środowisku wilgotnym w tym przy smarowaniu również kół zębatych oraz doskonałą stabilność termiczną i oksydacyjną, wytrzymałość na ścinanie mechaniczne i wysokie zdolności przesyłowe. Ponadto z powodzeniem stosowany do smarowania otwartych łańcuchów i przekładni, przesuwanych prowadnic, rolek w układach dynamicznych. Formuła oleju jest dobrana w taki sposób, aby nie tylko spełniać, a nawet przekroczyć, wymagania dla urządzeń przemysłowych, takich jak przekładnie w tym również przekładnie planetarne. W porównaniu do konwencjonalnych olejów, produkt jest bardziej odporny na utlenianie i gwarantuje stabilność pracy przy wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Olej przekładniowy syntetyczny o wysokich właściwościach antykorozyjnych DC L2168 stosowany jest również do smarowania łańcuchów przesuwnych.
Podstawowe zadania stawiane przed olejem tj.; smarowanie, chłodzenie, utrzymanie w czystości oraz likwidacja drgań, hałasu i ochrona przed starzeniem materiałów i korozją są spełnione z wyjątkowo dobrym rezultatem. Zwiększone odstępy między wymianami oleju oraz brak zagrożenia zatkania filtra to jedna z większych zalet oleju L-2168. Produkt jest kompatybilny z olejami mineralnymi.
Podstawowe dane produktu Molykote L-2168
Norma | Treść | Jednostka | wynik |
CTM 0176 | Kolor | Bursztynowy | |
Skład: olej bazowy- syntetyczny(polialfaolein PAO), Inhibitory korozji i utleniania, dodatki EP bez fosforu siarki | |||
Temperatura pracy | -32 do +248 | ||
ASTM D2270 | Indeks Lepkość oleju bazowego | mm ² / s | 122 |
DIN 51 562 | Lepkość oleju bazowego w temp. 40 ° C | mm ² / s | 683 |
DIN 51 562 | Lepkość oleju bazowego w temp. 100 ° C | mm ² / s | 61,1 |
ASTM D-2422 | Klasa lepkości na ISO | VG | 680 |
DIN ISO 3016 | Temperatura krzepnięcia | ° C | -32 |
DIN 51 757 | Gęstość w 15 ° C | g/ml | 0,864 |
Udział wody w oleju | % | <0,05 | |
DIN ISO 2592 | Temperatura zapłonu(tygiel zamknięty) | ° C | 277 |
DIN ISO 2592 | Temperatura zapłonu | ° C | 338 |
Temperatura wrzenia | ° C | > 35 | |
Stabilność termiczna | Pozytywny wynik testu | ||
ASTM D 2896 | Liczba kwasowa | mg KOH na 1 g | 0,55 |
ASTM D 1401 | Oddzielanie od wody (deemulgacja) - | ml/ml/ml (min) | 40/40/0 (10) |
ASTM D130 | Stopień korozji na płytce miedzianej | 1a | |
ASTM D665, B | Zdolność do zapobiegania korozji | test został zakończony pomyślnie | |
ISO 6247 | Skłonność do pienienia | <25 | |
DIN 51 354-2 | zacieranie ładowność olejów (FZG A / 8,3 / 90) | > 12 |
ASTM: Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów.
ISO: Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna.
DIN: Deutsche Industrie Norm
Opakowanie produktu: 18,9 litrów, 208 litrów
Trwałość i przechowywanie: w przypadku przechowywania w oryginalnie zamkniętych pojemnikach produkt może być używany przez 60 miesięcy od daty produkcji.
Normy i atesty: Zgodność AGMA 9005-E02, z normą DIN 51517 część 3, US Steel 224, Flender Cincinnati Maszyn, David Brown SL.53.101, NSF H-2.
Tagi: smarowanie przekładni, olej do przekładni, smarowanie przenośnika, syntetyczny olej do przekładni, olej przekładniowy syntetyczny, olej przekładniowy PAO, olej przekładniowy, olej do przekładni, olej do przekładni ślimakowej, olej do przekładni planetarnej, olej do kół zębatych..
Produkty o podobnych właściwościach: Synlube CLP 680, ADDINOL ECO-GEAR 680 S.