aa5kg

 

MOLYKOTE ® D-88
Powłoka smarna syntetyczna do tłoków aluminiowych działających w silniku samochodowym lub motocyklowym. Odporna na olej silnikowy i paliwa. Zapewnia dożywotnią powłokę smarną zmniejszającą tarcie przy normalnej pracy silnika i zabezpiecza go w przypadku krótkotrwałego braku smarowania olejowego.
Zastosowanie – Kombinacje ruchowe  metal/metal pracujących w wysokich  obciążeniach przez dwa elementy aluminiowe. Zapobiega drganiom ciernym, jest odporna na oleje, smary i rozpuszczalniki. Niski współczynnik tarcia i wysoka odporność na zużycie zapewniają jej atrakcyjność jako smaru suchego na tłoki aluminiowe. Po naniesieniu powłoki anty-tarciowej D-88  powstaje cienka warstwa niby-folia suchy smar (lakier antypoślizgowy) zmniejszająca tarcie między dwoma elementami aluminiowymi.

 

 

                                         Podstawowe dane Molykote D 88

Norma

Treść

Jednostka

Wartość

 

Kolor

 

Srebrno-szary

 

Czas utwardzania

min / ° C

120/150

 

Zakres temperatur pracy

° C

-70 do +380

 

Okres przechowywania

lata

5

 

Zalecana grubość powłoki

μm.

15 do 40

DIN 53211/3

Lepkość w temperaturze 20 ° C

Pas

ca. 8.000

DIN 53217/2

Gęstość w temp. 20°C  

g / ml

1,30

DIN 53213

Temperatura zapłonu, ° C                                                  

° C

> 63

 

Opakowania produktu; 5 kg     

Powłokę Molykote D-88 rozcieńczać można za pomocą rozpuszczalnika MOLYKOTE 7415
Przygotowanie powierzchni i nakładanie powłoki
Najpierw trzeba oczyścić i odtłuścić powierzchnię aby powłoka Molykote D 88  mogła na trwale połączyć się z metalem. Fosforanowanie i piaskowanie (180 grid) poprawia przyczepność i zapewnia długą żywotność powłoki. Sposób nakładania: sitodruk lub napylanie (należy rozcieńczyć produkt).
Typowe warunki utwardzania :
120 minut w temperaturze 150 º C.  Zalecana grubość suchej powłoki: od 15 do 40μm.

Our website is protected by DMC Firewall!